zaterdag 10 september 2011

Compleet

Hallo daar Amerika-ganger en Maaike,
Wat is dat stiekem dan toch weer snel gegaan zo’n zomer. En wat goed te horen dat iedereen weer heelhuids terug is. Ondertussen heb ik me niet verveeld. Maaike en ik hebben recepten uitgewisseld, kopjes thee gedronken en even heerlijk bijgekletst. Maaike hopelijk doen we het nog eens.
Ja de keukentafel was lekker vol deze week met allemaal Liesjes die Lotje mee gaan helpen leren lopen. De tafel was gedekt, de koekjes gezellig op een schaal gelegd en een lunch hoort daar natuurlijk ook altijd bij. Gezellig dus. 9 kakelende dames met allemaal een bijzonder verhaal en een bewogen leven. Stuk voor stuk toppers. Dan gebeurt er toch wel iets met me hoor. Ik ben trots dat dit zomaar aan onze keukentafel zit. Trots en een beetje verlegen.
De pannen staan lekker te pruttelen ondertussen. Natuurlijk hebben we de overvolle pannen een beetje leeggehaald maar ik heb altijd geleerd: Wie wat bewaard heeft iets. Dus dat gaan we ook zo laten gelden voor deze culinaire explosies die staan te pruttelen. Ondertussen werken we alweer naar de drukkerdeadline voor onze volgende Lotje en is er een mooi begin gemaakt met de nieuwe website. En ja Willemien, Eeb’s Angsthaas is goed aangekomen in China, nu wachten op de terugreis. Maar aangezien hij het meeste Anders doet lijkt me dat geen probleem. Hooguit dat hij een weekje later arriveert, maar laten we hopen van niet.

Liefs Veronique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten