maandag 26 september 2011

deadlines

Hai Willemien,

Nou je zou niet zeggen dat de zomer voorbij is hoor. Met flipflops er opuit en zonder jas naar buiten. Heerlijk! Vorig jaar was dat trouwens ook inderdaad. Een jaar geleden alweer was de lancering van Lotje en toen stonden heerlijk buiten te proosten. Een jaar later lijkt het bijna vanzelfsprekend maar gelukkig is het dat niet natuurlijk. Zeker nu ik weer de laatste hand aan het leggen ben op het komende nummer. 7 oktober gaan we naar de drukker en het is altijd lekker hectisch zo tegen die deadline aan.


En dan hebben we alweer snel de andere deadline. Die van Angsthaas. Ik hoor maar niets vanuit China dus ga er vanuit dat het goed gaat daar. Zou hij de chinese muur al hebben beklommen? Of met stokjes hebben leren eten? Iets waar ik ook nog wel oefening in behoef. Gelukkig heb ik van die kinderstokjes in de keukenla. Daar leren mijn kinderen het mee, en ik dus stiekem ook :-)


Gek he om te bedenken dat we al zoveel recepten hebben bedacht en er aan zijn begonnen. Het krijgt zo langzaamaan echt vorm en het groeit uit tot een mooie keukentafel. Rijkelijk gevuld en bemand door zoveel lieve mensen.

Ook vanochtend heb ik weer aan die keukentafel gezeten met iemand die een topidee had om aan onze nieuwe site toe te voegen. Ik zal er nog niet teveel over zeggen want laten we het eerst maar eens rustig bespreken met een glaasje en een hapje erbij.


Kortom genoeg te doen en genoeg te bepraten.

Kus
Veronique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten