woensdag 24 augustus 2011

Time flies

Hallo Maaike,


Jeetje er is alweer een week voorbij en ik ben niet eens in de keuken geweest. Sorry, staat er nu een pan over te koken, aan te branden of gaat alles goed? Volgens mij wel toch. Ja de tijd vliegt. Zo was het nog vakantie en zo ben ik alweer twee weken aan het werk.


Ik heb geloof ik de pruimentaart gemist die je voor Bram hebt gebakken? Was hij lekker? En hoe heeft hij het gehad? Fantastisch toch dat het zo kan en dat hij in goede handen op deze manier week een heerlijke vakantie heeft. Wat zijn er toch veel mooie organisaties en ideeen. En iedereen heeft zo zijn kracht en geheim recept.


O ja ik heb nog even met Willemien zitten mailen. Zij heeft echt een topvakantie met haar familie. En ook Kaat kan het niet laten om toch af en toe in de pan te roeren, nu moet ik wel zeggen dat ik haar een beetje heb gestimuleerd. Maar goed zij zijn nog lekker op pad en hier staan de pannen gewoon weer zachtjes te sudderen.


Aan dit front is eigenlijk alles vrij rustig en is alles onder controle. Nou ja er moet natuurlijk nog wel heel veel gebeuren maar ik heb het idee dat het allemaal goed komt en dat iedereen lekker meewerkt en van alles wil proeven. Dus we gaan gewoon lekker verder kokkerellen.


Wil je voor mij nog eens zo’n pruimentaart maken dan zorg ik dat ik op tijd ben.


Veronique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten