donderdag 4 augustus 2011

Welkom

He Maaike,


Gezellig kom binnen schuif aan! Kaat en Willemien zie je net de deur uitgaan. Ze hebben allemaal wilde plannen bedacht over eigen Lotje huizen en keukens waar grote tafels staan waar we genoeg plek hebben om elkaar allemaal te ontmoeten. Dat lijkt me wel wat.


Hoe was je vakantie? Of ga je nog? Wij zijn heerlijk in Nederland gebleven. En ja het weer was niet best maar daar hebben we het niet meer over. Wil je een glaasje? Ja wat eigenlijk? Wijn, bier, fris, koffie? Ga lekker zitten en vertel eens. Hoe kom jij eigenlijk aan deze keukentafel verzeild?


O heb je trouwens al gehoord dat we een heel mooi bedrag hebben ontvangen van het Revalidatiefonds en Fonds verstandelijk gehandicapten om de site van Lotje nog mooier, interactiever en vooral nog leuker te maken? Dus dat worden bubbels neem ik aan. Dat lijkt me wel zo gepast in deze. Proost.


Ja ik ga een beetje van de hak op de tak maar dat komt omdat er zoveel leuke dingen nog te doen zijn en ik ze het liefst allemaal wil oppakken. Dat kan natuurlijk niet en ik heb me ook voorgenomen dat vooral niet te gaan doen. Want ja we gaan weer verbouwen, hebben geen oppas meer Teun, de kids hebben nu nog vakantie…. Maar al die leuke plannen komen vast voorbij. Ik zal je er de volgende keer over bijpraten.


Laat je me even weten wat ik dan voor je kan klaarmaken dan gooi mijn culinaire kunsten in de strijd. Zie je snel.


Veronique


PS fijne vakantie Kaat en Willemien, sturen jullie wel een kaartje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten