donderdag 9 juni 2011

Het moet niet gekker worden.

Goedemorgen,

Nou het moet niet gekker worden, het is 06.34 uur en ik zit al achter mijn compu. Wel lekker natuurlijk zo’n stil huis. Alleen Teun, die naast me zit, is ook wakker en zit aan zijn voeding. Waar de meeste mensen vogeltjes horen rond dit tijdstip hoor ik dus zijn voedingspomp. Maar ook dat kan een rustgevend geluid zijn.

Ja het moet niet gekker worden. Gisteren eerst naar Amsterdam de hele dag, toen om 16.30 uur aangeschoven voor een bordje pasta want er moest weer gewandeld worden. Het is hier namelijk Avondvierdaagse, en Bor loopt dit jaar voor het eerst mee. En toen om 20.00 uur naar Amerongen om een presentatie te houden bij de Kiwanis Utrechtse Heuvelrug. En wat wil nou het toeval, ze gingen net aan tafel. Dus ik ben gewoon aangeschoven en heb voor de tweede maal die avond gegeten. Daar gaan mijn goede voornemens.

Het was een hele leuke, inspirerende avond. Ik zat in de auto op weg naar huis rond middernacht en had echt zo’n blij gevoel. Want zoals gezegd, het moet niet gekker worden. De Kiwanis Utrechtse Heuvelrug hebben ons geadopteerd. Schreef jij nog over een slechte behandeling. Hier werd ik echt enorm blij van.

Ze hebben het plan opgevat een superleuke gezinsdag te organiseren met een enorm kinderplein met spelletjes en een Lotje voor Lotje met alle winkeliersverenigingen. Super dus. Maar naast dat dat geld oplevert (heel fijn) willen ze meer. Ze willen de mouwen opstropen, helpen, kennis delen en dat, dat is onbetaalbaar. Dus ja, ik zat in de auto en kreeg weer energie, had er zin in.

Ik heb er dus nu ook zin in om weer in de auto te stappen en naar mijn vaste tafeltje in Dauphine in Amsterdam te rijden waar ik vandaag kantoor hou. Eerst een gesprek over de site, en hoe we willen dat die eruit komt te zien en dan met jou zodat we deze energieboost even kunnen delen en weer nieuwe plannen kunnen maken over de toekomst van Lotje. Want dat die er is staat vast en dat we dat niet alleen kunnen staat ook vast.

Dus ik zie je zo.

Veronique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten