woensdag 1 juni 2011

Stress en Vakantie of vakantiestress?

He Noorderling,

Ja genoeg om over te babbelen inderdaad. Dat doen we al per mail, telefoon en sms maar nog niet per weblog. Dus hier gaan we. Spannend vind ik het wel, want wat voor jou heel gewoon is is voor mij best een opgave hoor. Schrijven is nou niet helemaal mijn ding, dus excusez moi als het niet helemaal lekker loopt of d's en t's niet kloppen. Had ik vroeger met dictee al moeite mee. We begrijpen elkaar vast wel, zoals we elkaar in veel dingen begrijpen.

Volgens mij was gisteren de eerste keer dat de stress me even richten op jou. Geen onvertogen woord van jou kant natuurlijk, want ja dat hebben moeders onder elkaar :-), maar toch ik merkte het wel en dat was niet fijn. Ik heb namelijk een foto afgekeurd bij jou verhaal (niet dat jij je met beeld bemoeid, nee dus) en dus moet ik nu heel snel een nieuwe fotograaf regelen en de mensen nogmaals informeren en tijd van ze vragen. Niet leuk maar iemand moet het doen natuurlijk. Het is gelukt dus vandaag ben ik alweer wat rustiger en het gaat vast mooi worden. Maar het leverde van mijn kant gedoe op en ik hou niet zo goed in gedoe. Gewoon doen is fijner.

Ik ben wel de tijd aan het aftellen hoor. Ben zo toe aan vakantie. Want hoe spannend en leuk ook al onze ideeen en projecten zijn, het vraagt veel van een mens. En dan te bedenken dat we ook nog eens met ons handen in het haar zitten omdat we nu helemaal geen thuiszorg meer hebben voor Teun maakt dat ik geen snelkookpan nodig heb om gaar te worden. Maar er is voor ieder probleem een oplossing en om in onze termen te blijven: DA IS!

Wij hebben nog 4,5 week voordat we weer naar het noorden trekken en ons even onder de Noorderlingen mogen vertoeven. Nou ja even? We gaan 4 weken. Heerlijk, maar hoe moet dat dan als ik daar op dat eiland zit? Wie gaat dan het blog bijhouden. Ik denk, ik toch maar?. Kan ik lekker schrijven hoe heerlijk ik met een glas wijn op het terras zit en uitkijk over dat prachtige strand met een strakblauwe lucht. Mmmmmm maar eerst nog even subsidies regelen, vrienden maken voor Lotje en nog veel meer leuke spannende dingen. Het zit namelijk niet alleen helemaal in jou systeem maar ook in het mijne. En dat is mooi.

Spreek je later

Veronique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten