woensdag 15 juni 2011

Kop in de wind

Hallo daar,


Zo leuk, ik heb net de ansichtkaarten ontvangen welke we dus voor de stichting gaan verkopen. Ze zijn echt prachtig geworden. Altijd fijn om mooie dingen te maken, maar nog fijner is het natuurlijk als het dan op je mat valt. En deze dingen vallen op je mat, tenminste als je iemand een kaartje wilt sturen dan kan dat nu. Ik denk dat ik je een kaart ga sturen dus.


Ondertussen zijn we druk bezig met de voorbereiding van de grote vakantie. Jawel dat moet ook gebeuren. Maar dan moet er nog een hoop werk verzet worden. Leuke brieven schrijven, ansichtkaarten sturen, de verwendag op 25 juni bijwonen en nog heel veel meer. En dan even niets, even met de pootjes in water, de kop in de wind. Tijd voor nieuwe ideeen en inzichten. Dat is tenminste wat de vakantie met mij doet.


Wij zijn nu alweer zo’n twee jaar bezig met Lotje en we zijn enorm aan het lobbyen en we moeten het roer om gaan gooien. Het komt dus erg goed uit om naar mijn favoriete plekje te gaan daar in het Noorden. Het roer om dan bedoel ik niet meteen dat alles anders moet, maar we mogen onszelf echt wel serieus nemen. Dat doet onze lezer ook. Echter ik wil zo graag dat er zoveel meer van de grond komt en dat we daar nog dit jaar aan kunnen beginnen. Zo wil ik heel graag op heel veel contactdagen gaan staan om onze stichting nog meer naamsbekendheid te geven. Maar ja om dat nou allemaal zelf te doen, dat is dus niet haalbaar. Als er dus maar vrijwilligers zijn die dat voor ons zouden willen overnemen ben ik al heel gelukkig.


Maar goed, vanavond gewoon weer aan de bak met Esther om alle lopende zaken over factureren blad, losse verkoop, abonneewerf en meer door te nemen. Maar dat doe ik dan wel weer in mijn favoriete restaurant. Want laten we wel wezen het mag natuurlijk ook leuk zijn.

2 opmerkingen:

  1. Laat je t me weten als er vrijwilligers nodig zijn? Een mailbombardement rondsturen onder bekenden werkt misschien beter dan via twitter of facebook. xxx

    BeantwoordenVerwijderen